الجمعة، 24 أبريل 2009

كل سنة وانا بخير :):)

عيد ميلادي :):)

عيد تحرير سينا...

25إبريل...رفع علم مصر على ارض سينا...ومولد ايمان موافي على التوازي

انا الآنسة سينا :)

كل سنه وانا طيبه وفرحانه ومبسوطه ههههههههههه

بقيت 23سنه يااااه كتييير خالص والله الواحد شاف فيهم كتييييييييير اوي

مش عارفه اقول ايه ...ومش لاقيه حاجه اكتبها...السنه اللي فاتت بدإت كبيسه مووووت

بس الحمد لله هتنتهي ان شاء الله كويسه....

يارب يحقق احلامي...ويفرح قلبي....ويرضا عنّيي....ويجبر بخاطري

كل سنه وانا...احسن

هناك 10 تعليقات:

  1. كل سنه وانتى طيبه طيبه يا احلى ايمى فى الدنيا

    وعقبال 99سنه و6 شهور عشان اكتر من كده هيبقى مللD:

    هههههههههههه

    لا لا بهزر

    كل عام وانتى الى الله اقرب وعن معصيته ابعد

    ويارب تحققى كل اللى نفسك فيه

    ردحذف
  2. ايه ده انا اول تعليق

    هييييييييييييييه

    هابى بيرس داى توتو
    هابى بيرس داى توتو

    ردحذف
  3. اظن مش حرماكى من حاجه اهووووو

    كل سنه وانتى طيبه يا عثل

    ردحذف
  4. كل سنه وانتي طيبه يايمان.....
    ويارب تكون سنه سعيده عليكي
    وتحققي فيها كل اللي بتتمنيه وبتحلم انك تحققيقه...
    وان شاء الله تنسي اللي فات وتبدائي سنه جديده من عمرك مليانه فرحه وسعاده وانبساط.....

    ..................................

    الهدايا طبعا رودي قامت بالواجب:):)

    ردحذف
  5. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    كل سنة وانتي طيبه ويارب السنه دي كل لحظة فيها تكون احسن من غيرها

    تحياتي
    الى اللقاء

    ردحذف
  6. رودي هاااااااااااااااااااانم
    ربنا يسعدك ويفرحك والله فرحت بالتورته الشييك ديي وعربيه كششف احمدك يااارب هههههههه
    تسلمي يارب ويسعد ايامك كلها :):)







    منعم
    وانت طيب وبصحه وسلامه
    وربنا يتقبل منك يارب :):)





    كيمت
    ربنا يكرمك على الدعوة الحلوة دي
    نورتيني بجد :)

    ردحذف
  7. كل سنه ومصر كلها طيبه

    يا "سينا"

    وداما الفرحه في عنيكي وعنينا ...

    اتمنى امنيه

    ومستنييكي باذن الله السنه الجايه

    فنفس اليوم ...

    ومش هقبل غير انك تكوني حققتيها باذن الله :)

    ردحذف
  8. وانت طيب ياليكوريا :):)
    وربنا يسعدك يارب
    امنية؟؟
    مممممم
    مش عارفه
    نفسي في ايه؟
    نفسي اخلص كليه :)

    ردحذف

اكتب اللي فنفسك..بس احترم نفسك