الخميس، 18 يونيو 2009

سنة اولى تدوين....

ياااه يوم 15\6من سنه بالضبط اول موضوع نزل في المدونه :) لسه كنت بقول انا بدأت تدوين في شهر 6 المفروض اعمل عيد ميلاد رغم كم المشااغل اللي وراييا دخلت وقريت كوول التدويانت القديمه في المدونه اللي راحت وهنا كمان....يااه على اللي حسيته وعلى الكلام والفعكشه والردود وكل حاجه حسيت ان اللي عدى مش سنه لاا دا عمرررر بحاله واحساس جه واحساس راح وايام سوده وايام فرحانه وايام كلها امل وبجد متصورتش ولا جه في تفكريني اني هكمل تدوين خااالص انا قلت اخري هكتب شهرين تلاته الشهرين كملو ل12شهر ولسه باكتب والحمد لله :) حبيت اقول لنفسي كل سنه وانا طيبة....وكل سنه وان ازي ما انا مفيش حاجه فيا بتتغير مش عارفه دا حلو ولا وحش؟ بس انا متأقلمه على كده...وحابه نفسي كده...ومقبله على الحياه اوي السنادي...يمكن يحصل تغيير او على الاقل افرح من قلبي بجد.... عقبال سنه 10تدوين واكون مدونه مشهووره وعظيمه ومعروفه واصحييييي يا ايمان بطلي احلام :):):)

هناك 9 تعليقات:

  1. عقبال 500 سنة تدوين

    وربنا يبارك ف عمرك

    و فى تفكيرك

    ويسعد ايامك

    يلا

    ان شالله

    ماحد حوش

    ردحذف
  2. عقبال الف الف سنه

    يا ايمان

    ربنا يحققلك احلامك كلها


    وبجد مدونتك عاجبانى

    ردحذف
  3. سنترافيش
    ربنا يخليك ويسعد ايامك انت كمان :):)
    منور





    شعنونة
    انتي الي مددونتك زي العسل والله
    ربنا يخليكي ويفرح قلبك

    ردحذف
  4. فى بعض الاوقات يشعر الانسان بسعادة عندما ينظر الى تاريخة فى الكتابة وربما لا

    الف مليون مبروك اختى الكريمة وان شاء الله تكون
    دائما مقالتك تحسب لكى وتكون نقاظ تميز فى حياتك

    اخوكم
    مفتكس

    ردحذف
  5. كل سنه وانتي طيبه والمدونه طيبه وبكل خير:)
    وربنا يديكي طولت العمر وتفضل مفتوحه علطول بحسك هههههههههههههه
    وبعدين وماله بدل عيد الميلاد يبقي عيدين تلاته مش مشكله هو احنا خسرانين حاجه المهم اننا بدل ماهناكل جاتوه ونشرب بيبسي مره هنشرب اتنين وتلاته:):):)
    ديماالواحد بيحب يرجع لذكرياته ويفتكرها سواء كانت الذكريات ديه فرحته او ذكريات احزنته
    وساعات كتير الواحد بيبص لنفسه ويقعد يضحك ويقول ياه ايه ده انا عملت كده ازاي ده انا كنت عبيط اوي....

    وربنا يكرمك ويحققلك امنيتك ويفرح قلبك بجد....

    ردحذف
  6. مفتكس
    شكرا جدا للتهنئة دي
    وربنا يكرمنا كلنا ويجعل كلمنا لينا مش علينا
    نورت المدونه :)




    منعم :):)
    اهو انت م نالقلائل الموجودين من قبل المدونه واثناء التدوين وبعد التدوين ههههههه
    شكرا جدا للمتابعه والردود وكل حاجه وربنا يجعلها سنه جميله علينا كوووولنا :)

    ردحذف
  7. هههههههههههههههههههههههه
    خمسه وخميسه فعين الحسود
    اهو قركم ده اللي جايبنا ورا
    ربنا يديني طولت العمر وافضل موجود لحد ماتحتفلي بمدونتك ل100 سنه ادام
    ولااقولك انت لسه هتقعدي 100 سنه اطمني انتي بس وانا هبقي اعملك احتفال مع حصلشي مع احفادك
    هههههههههههههههههههههه

    ردحذف
  8. لا قر ولا حاجه ياعم
    تنور 100 سنه لقدام بس ربنا يدينا عمر :):)

    ردحذف

اكتب اللي فنفسك..بس احترم نفسك