السبت، 11 يوليو 2009

:) فرررررررررح :)

ياااااااااااااه الحمد لله اخيييرا فرح في بيتنا... فرح بلال اخوووويااا اعز اخواتي اكتر واحد عشت معاه في اخواتي كلهم مش غريبة عشان انا وهو هنا لوحدنا بقالنا خمس سنين انا وهو بس وكمان عشان هو الكبير يعني هههههههه بجد اتعلقت بيه اوي وفي اخر الفرح مقدرتش امسك نفسي من العياط مع اني كنت خايفه على المكياج اللي اول مره احطه بس عيطت...ومع انه مش رايح بعيد شقته في الدور اللي فوقينا على طول...بس بجد حسيت انه خلاص بقى حد تاني... فرحت بالفستان اللي بديل وكل الناس داست عليه وفرحت بالزحمه والربكه والناس والحنه والاغاني القديييمه والرقص والفرحه اللي في عيون الناس كلها والتعب اللي قتلني حتى التعب فرحت بيه وفرش العروسه والطرحه انزلي اشتريها من العتبه ومتنسيش المروحه الرييش والمشاوير اللي اتمشورتها حتى وانا تعبانه اوي وايمااان كل 3ثواني من اي حد وكل حد والنيو لوك اللي عملته وكل الناس معرفونيش هههههههههه وصحابي اللي جم ووقفو جنبي واللي بجد مسابونيش ولا لحظه واللي وقفت تلف طرح ليجي 10افراد متعرفش فيهم غيري ولمة الاهل والصحاب والناس والفرح ال300فرد اللي معرفناش اننا نعرف كل الناس دي غير في الفرح:):) والاكل اللي مدقتش منه حااااااااااجه والتورته اللي كان نفسي فيها ومدوقتهاش ورجلي اللي محستش بيها من اول ساعه في الفرح والكعب ال15سنتييي اللي منفعش وبردو قصيره واخواتي وبدلهم وحسيت اني عزوه كده وسطهم وحاجات كتييييير المهم في الموضوع الفرح...اننا عندنا فرح عقبال الجميع يارب ويبارك لبلال فيها ويباركلها فيه ويسعد قلوبهم ويوفقهم ديما وبجد فرحاااااااااااااااااااااانة انا اخت العرييييييييييييييييييس :):):))

هناك 16 تعليقًا:

  1. حقيقي الفرح يستاهلك
    حاسس ببرائتك و طفولتك و انت تتحدثين عن الفرح و السعادة و حبك لاخوك و ما تزعليش من كلمة طفولتك لان في كلامك طهر و طيبه و تلقائيه مثل الاطفال و دة مدح و ليس ذم

    ابارك لاخوك و اتمني ان تكتبي عن فرحك في القريب واكون في الزقازيق و ابارك لك و لانك صيدله كمان التورته السبع ادوار علي حسابي
    يارب ايامك فرح و عمرك سعادة

    تحياتي

    ردحذف
  2. الف مبروك يايمان
    ومبروك للدكتور بلال
    وربنا يتممله بخير ونعيش كده لحد مانشوف ولاده وولاد ولاده كمان:)
    وربنا يديم عليكم الفرحه والسعاده يارب

    .........................................

    عقبال مالناس تتعبلك ففرحك كده ان شاء الله
    وتبقي فرحانه عشان مرات العريس مش اخته
    هههههههههههههههههههه

    ردحذف
  3. الف مليون مبروك يا ايمى

    عقبالك يا جميل

    وخلى بالك عالعروسة بلاش شغل الحموات ده هههههههه

    ياما نفسى اجوز اخويا عشان اعييش الاجواء دى

    ردحذف
  4. احوال الهوى
    ربنا يكرمك على كلامك الكبير ده بجد اكبر من حقي وربنا يسعدك على الدعوة الحلوة دي وانا اتشرف بوجودك اكيد
    شكرا بجد :)







    منعم
    الله يبارك فيك وعقبالك ونتعبلك كده في فرحك
    وربنا يديك الصحه وتشوف احفاد احفاده هههههههههه

    ردحذف
  5. مبرووووووووووك

    من هنا للسنة الجاية

    ويارب يملى حياتك فرح وهنا

    ويسعد بلال ويهنيه

    ويتخن ويربى كرش اكبر م اللى موجود

    ومراته تيجى تشتكيلك

    تعملى عليها حماة

    مانا عارفك

    ههههههههههه

    ردحذف
  6. الواااااان
    الله يبارك فيكي ياسكره
    ومين قالك بس اني حموااات
    دا انا طيبه موووت
    ههههههههههههه
    مفيش حاجه بتستخبى كده
    هههههههههه











    سنترافيش
    الله يبارك فيك
    بس بلاش الدعوة الغريبه دي كرش ايه دا رفع خالص عامل ريجيم بقاله يجي شهرين
    ومتخفش انا مش هعمل شغل حماوات
    انت عارفني
    ههههههههههه

    ردحذف
  7. و الله كان فرح جميل يا إيمان

    على الرغم من ان الفرح كان 10 بس بدأ 12.30 بس كان فرصة كويسة ان ان انا و ليكو و منعم و إسلام نقعد ننم

    مبروك لبلال بجد ده انسان رائع و شخصية محترمة

    و النيو لوك ده حاجة غريبة ... بتغير الواحد خالص:)

    على فكرة ما خدناش شوكولاطه :)

    ردحذف
  8. هههههههه
    الله يسعد ايامك يا مصطفى
    للدرجادي كنت مختلفه؟؟؟
    انت بس اللي مكنتش لابس النظاره اكيد :):)
    عقبالك في الافراح يارب

    ردحذف
  9. مرحباً / بنت الماضي
    لقد قام أحد المعجبين بمدونتك بإضافتها إلى تدوينة دوت كوم، بيت المدونات العربية.

    قام فريق المحررين بمراجعة مدونتك و تصنيفها و تحرير بياناتها، حتى يتمكن زوار الموقع و محركات البحث من إيجادها و متابعتها.
    يمكنك متابعة مدونتك على الرابط التالى:
    http://www.tadwina.com/feed/1623

    يمكنك متابعة باقى مدونات تدوينة دوت كوم على الرابط التالى:
    http://www.tadwina.com

    لعمل أى تغييرات فى بيانات مدونتك أو لإقتراح مدونات أخرى لا تتردد فى الإتصال بنا من خلال الموقع ونرجو منك مراسلتنا للأهمية على الايميل
    Tadwina@gmail.com
    لوضع البانر الخاص بنا على الصفحة الرئيسية لمدونتك حتي يستطيع قراءنا في مصر والوطن العربي من متابعة تدويناتك المستحدثة

    و لكم جزيل الشكر،

    فريق عمل تدوينة دوت كوم.
    http://www.tadwina.com

    ردحذف
  10. مبروك وعقبال كل اللى نفسه يتجوز واللى مش عاوز يتجوز برضه يتجوز.... بس سؤال رفيع انا اول مره ادخل المدونه بصراحه عاجبانى اوى
    بس انتى ليه معظم المواضيع بتبديها بيااااااااااااه ... هههههههههه بس لزمه حلوه

    ردحذف
  11. تدوين
    احد المعجبيييين
    انا شاكه في الموضوع ده مفيش ولا معجب للمدونه اساسا
    بس شكرا بجد واكيد هتابعكم :)





    اللي واقف في البلكونه
    مع انه اسم غريب جدا
    بس منور المدونه وعقبال الجميع واغلب مواضيعي بتبقى احداث مهمه -بالنسبالي طبعا- فيااااه تدل على الاهميه :)
    احتراماتي ليك

    ردحذف
  12. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اولا انا مين وعرفت مدونتك منين شرح يطول فسمحينى يعنى لو كنت اقتحمت كده بدون احم ولا دستور
    اولا مبروك يابله على جواز اخوكى وعبالك باذن الله
    ثانيا ليه سؤال لما انتى مكلتيش التورتايه مين الكلها
    ثانيا كفايه لما تزورينى الاول وعرف انك قبلتى دعوتى وتقبلتى مرورى بعد كده ارخم براحت ياله سلام ومش عارف هايوصلك كلامى ولا لا بس محاوله والسلام
    اه قبل مانسى
    كل سنه وانتى طيبه

    ردحذف
  13. مدونه عاديه بس يعنى كويس انك فكرتى تعملى مدونه
    اه انا زعلان فين مدونتى بين المدونات المفضله اوك مدونتى اسمها قصتى انا بقلم صدفه جميله الهو انا ومبحبش حد يقولى ياستاذ اوك يابله ياله يامس اسيبك ومستنى يعنى لو شفتى تعليقاتى انك تزورينى لانى متاكد ميه الميه انى مش هاعرف ارجع هنا تانى
    ارفوار واه الاغنيه دى اه
    لولا اختلاف الازواق لبارت الاغانى
    هههههههههههه

    ردحذف
  14. صدفه جميلة
    اولا اهلا وسهلا في المدونه
    وبخصوص الشرح اللي يطول اتفضل هقراه اكيد:)

    ردحذف
  15. لسلام عليكم
    الف مبروووووك على فرح اخوكى وعقبالك
    ويارب الفرح ما ينقطع ابدا عندكم
    كل عام وانتى بخير

    ردحذف
  16. ياااه عدة على الفرح سنة ونص :)))
    ياارب عقبال السنه ال10 و20 :)

    ردحذف

اكتب اللي فنفسك..بس احترم نفسك