السبت، 7 فبراير 2009

كلاكيت تاني مرة...

مدونتيي رااااحت

معرفش راحت فين !!!

بجد كان موقف غريييب جدااااا.....المدونه اختفت ...وملقتنيش...حسيت شعور غريب اوي انا فين؟؟ كل اللي اتكتب راح فين والدرفتس اللي منشرتهاش واللي كتباها بنفسي راحت فين؟؟ والحاجات اللي اتنشرت والردود مع انها يعني مش كتابات فذه بس هي دي انا...زعلت جدا عليها وعلى نفسي وحسيت احساس قابض وقلت ياساتر يارب...المدونه اختفت وعمو نصر صاحبنا الرائع توفى ربنا يرحمه ويدخله جنته ويثبته عند السؤال....وانا داخله المستشفى مش عارفه هخرج ولا لأ...كان عندي شعور قوي اني مش هاخرج...بس مؤقتا...لسه عايشه...

هارجع اكتب تاني...واحاول انزل حاجات منزلتهاش مع ان ملهاش لزمه احسن تطير هي كمان...بس حبيت ابدأ من جديد

عشان مبحبش الفشل....بسم الله نبدأ...تاني

هناك 10 تعليقات:

  1. حمدلله على سلامه المدونه وصحبتها.....هي بس يابنتي تلاقيها كانت مسافره معاكي الكويت وانتي مخدتيش بالك ورجعتي ونستيها هناك فهي على مالمه حق التزكره وحجزت ورجعت هههههههههههههه فيادوبك لسه وصله مصر من ساعتين:@
    معلش بقي عوضك على الله فكل اللي انتي كتبتيه فيها وعادي ايه المشكله يعني اقعدي اكتبيه من تاني واديكي بتسلي نفسك وملكيش دعوه ياستي احنا علينا الردود اكتبي انتي بس هههههههه...
    ربنا يرحم عمو نصر ويرحم موتانا وموتا المسلمين اجمعين ويثبته عند السؤال يارب...

    ........................
    وانا داخله المستشفى مش عارفه هخرج ولا لأ...كان عندي شعور قوي اني مش هاخرج...بس مؤقتا...لسه عايشه...
    ........................
    ايه يابنتي قله الثقه بالله ديه امال لومكنتيش اسمك ايمان يعني المفروض تكوني اسم على مسمي وانتي عارفه محدش بياخد اكتر من نصيبه ومحدش ضامن عمره من غير مايدخل مستشفي واني اللي ربنا عايزه هيكون ولو حتي الواحد فين...
    انتي بس اتفاءلي خير فربنا وان شاء الله كل حاجه هتبقي تمام وربنا مابيجبش شر ابدا

    ......................

    اكتبي انتي بس من تاني ومتخفيش مش هتطير تاني ولا حاجه ياله بس اتاكلي على الله ونزليلنا حاجه جديده كده وياريت تكون فريحي...

    ردحذف
  2. يااه لسه المدونه ملحقتش تتفك لحقت طبيت :):)

    منعم والله ما قله ثقه هو بيكون شعور وقتي مش اول مره ادخل مستشفى انا ...
    شكرا جدا للرور والتعليق والاهتمام واديني هاكتب من تاااني ورانا اييه...
    منور

    ردحذف
  3. ههههههههههه ده انا اكتشفت اني كاتب رد اكتر من اللي الموضوع اللي انتي كاتباه اصلا............
    اول مره اكتشف اني رغاي اوي كده ههههههههههههه

    ........................

    يااه لسه المدونه ملحقتش تتفك لحقت طبيت :):)

    ........................

    اصلي اكتشفت اني المدونه اللي فاتت ضاعت عشان مكنتش اول واحد رادد فيها فقلت اللحق نفسي وارد المره ديه الاول بقي بدل ماتضيع مننا تاني ولاحاجه:@:@وكل حاجه تروح فالارض ههههههههه

    ...........اتمني يكون شعور وقتي............
    ده انتي اكتر واحده بشوفها متفاءله فالبلد ديه ويارب تفضلي كده علطول)مش بحسد انا بنق بس)

    ردحذف
  4. والله كنت بأدور عليها

    عموماً ولا يهمك "واللي يجي في البلوجات يتعوض"

    المهم إن الناس لسه مستنياكي وعاوزة تقرالك

    وأتمنى تكوني بخير يا .. يا ايمان :)

    ردحذف
  5. السلام عليكم

    اولا انا سعيد سعادة فوق الوصف انى عرفتلك مكان انا بالصدفة انهاردة كنت فى هريدى وكنت بدور على رسايلى القديمة ولقيت رابط للمدونة دى بجد متعرفيش انا فرحان اد ايه

    ايه حكاية المستشفى دى قلقتينى واللهى خير يا ايمان عل العموم حمد اللعه على سلامتك ويارب ديما تكونى بالف خير وصحة وهنا

    ده رد كده سريع عشان نازل بس هرجعلك تانى

    يارب تكونى فاكرانى


    ايمن
    love light

    ردحذف
  6. عودا حميدا

    ردحذف
  7. يامنعم مش ممكن ردودك اكتر من مواضيعي وردودي في المدونه :):)
    ياسيدي ماهو نقكو دا اللي جابني ورى الله اكبر على الناس





    ------------------------
    ابن اااادم
    انت اللي مدونتك راحت فين؟؟؟!!
    بردو لقيتها اختفت ورجعت تاني وادينا هنكتب ربنا يدينا العمر بس :):)
    نورت



    --------------
    يااااه
    ايمن هنا
    والله زمان مسير الحي يتلاقى واكتب عامي وهريدي والايام القديمه دي كانت ايام والله بتكتب فين دلوقتي؟؟ بجد نورت المدونه ومستنيه ردودك :):)



    ---------------------

    أ. حامد شكرا جدا للاهتمام

    ردحذف
  8. يستى فداكى المدونه معلش بقى متزعليش نفسك

    اكتبى تانى هنا وان شاء الله تبقى احسن من الاولانيه كمان

    واتمنى انك تكونى بخير وصحتك كويسه :)

    ردحذف
  9. ياللا حمدا لله علي السلامة و مش مشكله المدونة الجديده معناها بداية جديده .. يمكن فيه حكمة من اجبارك علي بداية جديدة :)

    ردحذف
  10. رودي هااانم هنا :)
    هاكتب تاني هاعمل ايه انا بس مدايقني اللي اتكتب راح راح اح :):)
    انا تمام الحمد لله وربنك كريم
    منوراني بجد





    -------------------
    عاااقله
    الله يسلمك يارب وادينا هنبدأ بدايه جديده اكيد في حكمة لكده :)
    احتراماتي

    ردحذف

اكتب اللي فنفسك..بس احترم نفسك