الاثنين، 16 فبراير 2009

أنا..غير

بحبه اوي..
واحشني اوي..
بيتقالو من ناس كتير..
لكن مني انا..
طبعا...غير
ماهو مش اي بحبك..
تتحس..
ولا كل بحبك..
تدخل قلبك انت وبس
ولما بقوله ازيك..
تبقى بجد..إزيك؟
مش زي الناس..
خبارك والزي الصحة
عمرها قالت..ماشي الحال؟؟
زي حروفي ما بتقولها؟
طبعا لأ..أصل انا عارفه عيون
بتغني ازاي..وتقوله بحبك
غير كووول بحبك في الدنيا
وأنا عارفه كفوفي لما تسلم
إزاي بتقوله بجد...بحبك جد
مهيش تزويق ولا حشو كلام
بحبك يعني:
بكل
حروفي
بقيت محتل
كياني

هناك 8 تعليقات:

  1. الله
    الله
    الله
    أجمل قصيدة قريتها ليكى ..
    بجد

    ردحذف
  2. جميله اوي يا ايمان والله
    مخبيه الحاجات دي مننا فين بس؟؟!!!!
    عجبتني اوي الكلمه دي بالذات

    ماهو مش اي بحبك..
    تتحس..
    ولا كل بحبك..
    تدخل قلبك انت وبس


    ابقي ورينا الحاجات اللي انتي مخبياها دي اوك.

    ردحذف
  3. جميله القصيده قوى
    فيها روح وفيها حب باين بين حروفها

    ردحذف
  4. الاسطى
    اجمل وحده؟؟
    سبحان الله انا بحسها مفعكشه اوي :)
    نورتني بجد







    محمود
    مش مخبياها ولا حاجه دي حاجه قديمه انت اللي مش متابع بس هههههه




    الرومانسي
    شكرا جدا لتعليقك ومرورك
    احتراماتي

    ردحذف
  5. القصيده ديه انا شفتها قبل كده ايام مكنتي بتكتبيها........
    جميله اوي القصيده وخصوصا تفسيرك لكلمه بحبك
    بحبك يعني:
    بكل
    حروفي
    بقيت محتل
    كياني

    اشمعني بتلوني الكلام واحنا لا.؟؟؟مليش دعوه انا اعترض:)

    ردحذف
  6. انت الرومانسيه و لست فقط عاشقتها

    تحياتي

    ردحذف
  7. منعم
    اديك نلت شرف انك شفتني وانا باكتبها ههههه :)
    وانا الون براحتييي دا بلوجي اناا روح اعمل بلوج ولون فيه براحتك :)









    احوال الهوى
    شكرا جدا للمرور والتعليك
    احتراماتي

    ردحذف
  8. انا جيت يا ابلة
    ههههههههههههههه
    ارد الزيارة
    الحب احساس جميل
    ممكن بنظرة عين تقولى للي قدامك انك بتحبيه
    بسماتخليش اي حب يستحوز على كل كيانك
    لأن مافيش حاجة دايمة
    تحياتي ليكي

    ردحذف

اكتب اللي فنفسك..بس احترم نفسك